Veelgestelde vragen
Je kan contant betalen of met Payconiq. Er is geen Bancontact beschikbaar in de praktijk.
Ja, in veel gevallen is het mogelijk om terugbetaling te krijgen van de mutualiteit. De voorwaarden en bedragen variëren per ziekenfonds. Elk ziekenfonds hanteert zijn eigen invulformulier en vereist mogelijk het doorlopen van een minimumaantal sessies. Raadpleeg de website van uw ziekenfonds of neem contact op met uw contactpersoon voor meer informatie.
Ja zeker! Je mag gerust uw partner, ouder of een andere vertrouwenspersoon meenemen naar de consultatie, zodat deze persoon kan meeluisteren en ondersteuning bieden. Indien jullie beiden advies wensen en een meer interactieve sessie willen, zijn ook duo-consultaties mogelijk aan een meerprijs. Voor meer informatie kan je contact opnemen.
Ja, annuleren kan kosteloos tot 24u voor de afspraak. Indien niet, wordt het bedrag van de consultatie in rekening gebracht.
Gelieve tijdig per mail of telefonisch contact op te nemen indien je jouw afspraak wenst te wijzigen.
Heb je een verwijzing van een arts en/of recente bloedresultaten? Neem deze dan mee naar de consultatie.
